luni, 1 noiembrie 2010

Varza a la cluj

Ingrediente: 1 varza mare,500 gr carne tocata  (amestec cu carne de vita am pus eu),2 cepe,5 linguri de orez,2 linguri de pasta de tomate,patrunjel,vegeta,piper.

Pentru inceput se caleste varza taiata ca pentru salata de varza,in 2 linguri de ulei.Cand s-a rumenit putin se adauga un pahar mic de apa si se lasa la inabusit la foc mic.Se adauga cele 2 linguri de pasta de rosii,se condimenteaza cu vegeta si piper.


Separat intr-o alta cratita mai mica se pune orezul la fiert 10-15 minute.Intr-o tigaie se pune carnea tocata la prajit si se condimenteaza dupa gust.

Cand sunt gata toate ,se ia un castron mare unde se amesteca varza calita impreuna cu carnea tocata prajita si ea,si orezul fiert.Se mai condimenteaza daca este necesar si se adauga patrunjel tocat proaspat.



Intr-o tava unsa cu unt se adauga compozitia obtinuta si se da la cuptor pana se rumeneste usor.

Cu scuzele de rigoare ca nu am mai apucat sa fac poza si dupa ce am scos-o din cuptor..dar nu am mai gasit decat tava goala:P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu