sâmbătă, 28 august 2010

Prajitura Rumba

Am incercat si eu dupa sfaturile mamei mele prajitura ''Rumba'',nu inainte sa fac ceva glume pe seama numelui dansului cubanez rumba.Am zis sa vad si eu ce gust are ''dansul'' asta,pardon prajitura asta:)))Dupa ce am gustat din prajitura m-am documentat putin,traiasca netul! si am vazut ca rumba este numit si dansul pasiunii..oricum e buna prajitura,merge intr-o zi de duminica..Iata de ce avem nevoie :

11 oua,rahat,8 linguri faina,1 praf de copt,o cana de zahar (pentru blat),4 linguri de zahar(pentru foile de dobos),12 linguri de zahar(pentru crema),1 pachet de margarina Rama,cocos,ness.


Se coc de foi de dobos: mai detaliat: se bat 4 oua spuma,se adauga 4 linguri de zahar ,4 linguri de faina si se amesteca cu mixerul.Se imparte compoztia in 2 parti,si ce coc cele 2 foi pe dosul tavii.Se lasa la racit.

Blat: Pentru blat,se bat 7 albusuri cu o cana de zahar,apoi se adauga o cana de rahat tocat marunt,4 linguri de faina,si un praf de copt.

Pentru crema:se iau cele 7 galbenusuri de albusurile folosite la blat,si se fierb pe aburi cu cele 12 linguri de zahar.Se lasa la racit,cand sunt reci se amesteca cu un pachet de margarina (Rama sau Delma).Se pune in crema obtinuta cocos si ness.Blatul cu rahat se umple cu crema intre cele 2 foi de dobos,iar pe deasupra se face o glazura din ciocolata menaj topita peste care se presara nuca de cocos.

Cam asa arata ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu