duminică, 28 noiembrie 2010

CREMSNIT

Trebuie sa spun ca prajitura asta cel mai bine o nimereste o matusa de-a mea...am incercat si eu sa o fac,mi-a iesit buna (nu ca a ei) dar a fost comestibila si a mea;).Stiu vreo 3 retete de crema la prajitura asta,una cu spuma batuta pe aburi,una cu budinca si alta doar din oua.Astazi am incercat-o pe cea cu budinca,cea cu spuma urmeaza...

Ingrediente:2 foi de cremsnit din comert,4 oua,3 budinci de vanilie Dr Oetker(puteti pune si 2 dar eu prefer sa fie cu mai multa crema),1 pliculet de gelatina,1 plic de zahar pudra cu aroma de vanilie,800 ml de lapte,200 gr zahar.


Punem laptele la fiert, si amestecam praful de budinca cu 200 gr de zahar si 6-7 linguri de lapte si amestecam bine,sa nu fie cocoloase.Cand a fiert laptele turnam budinca si amestecam continuu si la foc mic pana se ingroasa. Turnam cele 4 galbenusuri frecate cu zahar,treptat.Cand o luam de pe foc punem pliculetul de
gelatina si amestecam bine.
Albusurile se bat spuma tare si se adauga peste budinca putin racita.
              Se amesteca bine si se toarna peste foaie.
        Se pune cealalta foaie si se pudreaza  cu zahar pudra.
Se lasa la frigider 3 ore,teoretic.Practic am inceput-o dupa 1 ora.



                                                            


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu