vineri, 18 februarie 2011

Ziua Alexandrei

In 29 ianuarie, la doar o zi dupa alt chef...am fost la ziua verisoarei mele Alexandra care a implinit 13 ani.La multi ani ! (cu intarziere). Printre felurile de mancare cu care ne-am delectat s-a numarat si pizza, facuta de matusa mea, foarte buna apropo,pe care am ''sarit'' toti , chiar si dupa tort am revenit la o felie:)). Si cand ma gandesc  ca tocmai la faimoasa pizza a matusii am omis sa facem poze..Tortul a fost mai deosebit in forma de posetuta, foarte interesant asezonat, in interior avea o crema si bezea si apoi, invelit in ciocolata alba. Bun, foarte bun!
                                   
                                          Aperitivele...



                                         
                                                     Tortul...



  Parintii sarbatoritei se chinuiau sa ''lumineze'' tortul..

                           
                              Un prim-plan cu posetuta.


                                   
                                    Si o sectiune...




                           Poza de final..tablou de familie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu