sâmbătă, 28 august 2010

Pulpe la cuptor cu vin rosu

O reteta care mi-a trecut prin cap in Kaufland, cand ma gandeam ce sa gatesc week-endul asta..asa ca am cumparat niste pulpe de pui,si cu riscul de a-i strica tatalui meu ''colectia de vinuri''am ''imprumutat'' putin dintr-o sticla...

Ingrediente: 1 kg de pulpe de pui,un pahar mic de vin rosu (Sange de Taur am folosit eu,ca este dulce),4-5 catei de usturoi,unt,vegeta si piper.
Cum am cumparat de sambata pulpele,seara le-am crestat putin cu cutitul,le-am condimentat cu vegeta si piper si prin taieturi am bagat usturoi tocat.Apoi le-am pus intr-o tava unsa cu unt,si am taiat unt cubulete si am adaugat cate un cubulet de unt pe fiecare pulpa.Am stropit cu vin,am pus si un pahar cu apa si am pus folie de aluminiu si apoi am bagat tava la frigider.De dimineata am bagat totul la cuptor pentru aproximativ 1 ora.

Asta a iesit..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu