marți, 30 noiembrie 2010

Fursecuri cu ciocolata si cocos

Ingrediente: 300 gr faina,100 gr de zahar,100 gr de unt moale, 1 esenta de rom,1 ciocolata cu lapte(eu am pus Milka),100 gr de cocos,1 ou,4 linguri de lapte.


Intr-un bol mixam zaharul cu untul moale.Apoi adaungam esenta de rom cu oul si laptele.Adaugam faina si amestecam repede ca sa nu se formeze cocoloase.Obtinem un aluat moale.Dupa ce am mixat bine dam aluatul 1 ora le frigider.
Dupa o ora,formam fursecuri ,puteti de le puneti pur si simplu ,sau sa faceti diferite forme.Eu am facut in forma de piscoturi. Le puneti intr-o tava cu hartie de copt.Le lasam 10 minute la cuptor.



                Topim ciocolata pe foc cu 2 linguri de ulei si dam fursecurile pana la jumatate prin ciocolata si apoi prin cocos.


           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu