sâmbătă, 19 februarie 2011

Ziua lui Valentin

 Pentru ca amandoi verisorii mei sunt nascuti in aceasi luna, era imposibil sa nu degustam si de la Vali cateva bunatati ca doar il sarbatorim. A nu se intelege ca avem obiceiul de a merge din casa in casa sa mancam:))) sau ca o tinem numai in chefuri..departe de noi lucrul asta..totusi mai pe seara am dat curs invitatiei si am mers la un ''ospat'' pregatit exact pe gustul nostru. Nu a lipsit friptura de porc sau de  pui cu piure ( foarte, foarte bun), muraturi ..ce mai...un fel de a doua pomana a porcului:))). Am avut parte de niste eclere umplute cu frisca, in drum spre casa am si dat unul pe mine, atat de bune au fost:))). Ajungand la tort, creatie proprie a matusii mele, denumit Capsunita, cu mici modificari (dupa spusele ei), foarte, foarte gustos. Din denumirea tortului se intelege ca a avut crema de capsuni, si multa frisca. Singura plangere la adresa tortului se refera la decoratiunile de pe tort asa zisele ''bilute'' ornamentale care au cam dat de furca unui invitat:)) nu dam nume ca noi nu parîm dar a fost foarte bun si cremos. O sa revin si cu reteta cand o fi sa  il incerc si eu, astept o ocazie si incerc sa il pregatesc.

                                                           

                                                    Eclerele..


                       




                                 
                                       Felia sarbatoritului..


                              Poza de grup...ca intre verisori...

                                               
                                        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu