sâmbătă, 28 august 2010

Tort de iaurt cu fructe

 Cand vine vara profitam din plin de fructele proaspete,si alegem un desert mai usor asa..la mine usor inseamna fara blat:P..Asa ca ieri  la intrebarea:'' faci si tu ceva dulce?''m-am uitat prin frigider,la ''sectorul'' fructe am gasit kiwi si piersici  si mi-a venit in minte tortul cu iaurt,numai ca nu aveam frisca..Dar s-a rezolvat si asta,noroc ca e Kauflandul aproape..Asa ca m-am apucat de treaba...

Ingrediente:
1 cutie de frisca Hulala de 1000 ml,2 iaurturi mari (cu fructe sau simple),eu am folosit simple,4 gelatine,si fructe(in functie de preferinte),ciocolata rasa sau toppinguri.

Mod de preparare:Se bate frisca tare,se adauga cele 2 iaurturi,gelatina dizolvata in apa si incalzita si se amesteca bine cu mixerul.Pe fundul unei tavi (de chec,in cazul meu),se pune o folie alimentara umeda, peste care se pun fructele,apoi se toarna compozitia.Se orneaza cu fructe si ciocolata rasa.Se pune la frigider.Dupa ce s-a intarit gelatina,se scoate din frigider si se indeparteaza folia usor.

Partea buna este ca e un desert foarte simplu ,racoritor si nu necesita coacere..

 Partea mai putin buna..este ca trebuie sa aveti rabdare sa se intareasca  cateva ore bune,de preferat ar fi sa il faceti de seara si sa il lasati in frigider pana a doua zi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu