vineri, 31 decembrie 2010

Masa de Revelion

 Am inceput cu un platou rece...fara legume ca noi suntem mai ''carnivori '' asa :)))

Niste salate usoare..respectiv salata boeuf si salata de vinete.Incep cu cea boeuf.Am folosit carne de vita tocata marunt,3 morcovi fierti tocati si ei marunt,1 cartof mare tocat,1 mana de mazare la conserva si 3 linguri de maioneza facuta in casa.Am amestecat bine si am condimentat cu vegeta si piper.La ornat nu prea ma pricep deci va rog sa vizualizati esenta si nu decorul:)))

 Trec la salata de vinete..am scotocit prin congelator si am gasit o punga de vinete pe care am scos-o de seara,am tocat marunt vinetele,am adaugat usuroi si maioneza,am condimentat si au rezultat urmatoarele:


             Nu se putea fara o ciorbita de vacuta, in care am fiert carnea pentru salata boeuf ,am mai pastrat din carnita tocata cubulete,cu legume tocate tot cubulete (morcovi, pastarnac ,cartofi, gulie) ,2-3 cuburi Maggy de legume .Cu smantana merge ca unsa...

Ca '' piesa de rezistenta '' ( dupa tatal meu ) am avut muschiuletul de porc umplut cu carnat.Am despicat muschiuletul l-am batut ca pe snitel,l-am condimentat si l-am stropit cu vin rosu si ulei de masline.La mijloc am pus un carnat si apoi am rulat si l-am adaugat in tava unsa cu ulei de masline si l-am mai stropit cu putin vin rosu dulce si l-am dat la cuptor cam 45 de minute.Spre sfarsit am pus usturoi pisat.







Am facut si paine de casa ,obicei vechi in familie...
Am folosit faina Grania pe care am lasat-o de seara in bucatarie, 1 cub de drojdie , un praf de sare, 1 lingurita de zahar si apa calduta (cat cuprinde) sau (dupa ochi) se framanta bine si se lasa la crescut 1 ora.Dupa care se formeaza paini mai mici si se mai lasa in tava la crescut inca 30 de minute.Se lasa la cuptor pana se rumenesc.




                                    Cu branza merge de minune :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu