luni, 20 decembrie 2010

Bomboane Raffaelo

Pentru ca se apropie sarbatorile..si inca nu am inceput ''prajitureala''..am inceput astazi ''incalzirea'' cu ceva usor , rapid si care nu necesita coacere . Ca sa nu mai spun ca de sarbatorile de iarna la noi e musai sa fie Raffaelo pe masa...

Ingrediente : 250 gr de lapte praf , 1 pachet de margarina, 200 gr nuca de cocos , 300 gr zahar pudra , 100 gr stafide ( sau nuci,alune, migdale etc ).

Intr-un bol mare se freaca margarina cu zaharul pudra ,(este bine ca inainte sa va apucati sa lasati margarina la temperatura camerei,eu am pus-o putin pe aburi sa se topeasca putin pentru ca am uitat sa o scot din frigider :D) .
                     Peste margarina si zaharul pudra adaugam si laptele praf.
                                                 Amestecam usor.
                             Adaugam si jumatate din cantitatea de nuca de cocos.
                                                  Amestecam bine....
                  Formam bilute din aluatul obtinut si la mijloc adaugam stafidele .
                                Le dam prin jumatatea de cocos ramasa.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu