vineri, 7 ianuarie 2011

Sfantul Ion

 Cu atatia cunoscuti care poarta numele Sfantului Ion (rude sau prieteni) in fiecare an stau acasa , alaturi de cel mai important ''cunoscut '' care poarta numele Sfantului , asa ca am petrecut un Sf Ion in familie cu cativa cunoscuti si  bunicii la un mic ospat. Am servit in primul rand saratele cu chimen...




                    Sa nu uitam de alunele cu pizza...  ma rog alea sunt cumparate.....

  Ne-am cinstit cu un platou rece  3/4 din el e de la ''domnul porc'' proaspat taiat mai exact pateul,carnatul si caltabosul.




  
  Apoi salatele ...de boeuf si vinete...si sa nu uit de salata de icre cu ceapa...



 Apoi ne-am delectat cu cremvursti fierti cu mustar si ketchup si un mujdei de usturoi facut rapid la cererea sarbatoritului:))) si mititei la gratar...din pacate aici nu am mai avut timp sa fac poze...dupa ce am ajuns erau platourile cam goale..dar data viitoare ma grabesc mai mult:))



Am pus prajiturile pe care le-am postat mai jos : Rulada cu stafide si lapte praf , prajitura cu mac si Valurile Dunarii..si in plus am mai facut niste bombe...sau raffaelo negre cum spune cineva:)) Piesa de rezistenta de data asta a fost lichiorul de ciocolata facut in casa impreuna cu mama mea..o sa revin cu reteta...s-a si baut bine:))
Cam asa arata dulciurile...
   Un mic pachetel oferit invitatilor ca deh..asa e la noi, la romani...nimeni nu pleaca cu mana goala ...
      


                                      Masa festiva...inainte de sosirea invitatilor...



          O poza cu sarbatoritul neaparat...Nu e cea mai reusita poza a lui...dar merge:)

   Si nu putea lipsi muzica si voia buna....imi cer scuze pentru calitatea pozei , a fost facuta cu telefonul...dar nu puteam sa nu pun cel mai romantic moment al serii:)))

                 Si s-a mai dus un an..inca un Sfant Ion...Anul viitor imi iau fotograf :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu