sâmbătă, 28 august 2010

Pizza de casa

De cativa ani,tot ma chinui sa fac pizza acasa,sunt mai multe variante,aluatul de exemplu,il putem cumpara(dar asa nu mai are farmec,trantim acolo ingredientele si gata),sunt mai multe retete de aluat de pizza,eu am incercat de data asta o reteta de la o colega de facultate care lucreaza la o pizzerie..Suna cam asa:

Aluat: 400 gr de faina(eu am dublat portia,ca am facut 2 tavi)
4 linguri de ulei de masline
150 ml de lapte caldut sau apa
1 cubulet de drojdie/sau pliculet
un praf de sare
o lingurita de zahar

Faina sa pune intr-un vas mai mare,se face o gaura in mijloc in care se pune praful de sare.Separat intr-o cana se face o maia din drojdie si 2 linguri de apa calduta si zahar,se amesteca bine si se pune in gaura formata in faina,peste sare.Apoi se framanta pana se formeaza un aluat nelipicios,si fin,daca mai trebuie adaugati putina faina.Lasati 45 de min -1 ora la crescut aluatul.










Ingrediente:sunca,ketchup,ciuperci,4 oua batute,cascaval


.
Se unge o tava cu ulei,dupa care se intinde aluatul si se pune in tava.Se unge cu ketchup aluatul,se pun ciupercile,sunca ,ouale batute si cascavalul la final,apoi sa pune la cuptor cam 30-40 de minute pana se rumeneste.

De obicei se taie rece,dar ma rog,mai sunt si exceptii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu